ماجرای اتهام بیشرمانه لواط به حاج سعید طوسی شبکه توسط صدای آمریکا ملعون | حاشیه های سیاست کشور

  • ۱۲:۰۱

 حاج سعید طوسی ۴۶ ساله متولد تهران است. محمد گندم نژاد طوسی می گوید به قول خانواده ام از یک سالگی به مشهد آمدم و از ۵ سالگی قرآنم را شروع کردم و پس از آن به همراه به پدرم به صورت مستمع در کلاس های قران حصور یافتم وی ادامه داد که در سال ۱۳۷۲ در مسابقات کشور سوریه رتبه اول  و در سال ۱۳۷۷ در مسابقات مالزی بین ۳۶ نفر رتبه اول را کسب کرد وی افزود که برای رشد قرانی به بیشتر از ۲۰ کشور سراسر دنیا اعزام شدم.

در عرض یکی دو روز تیتر یک رسانه های بیگانه و اسلام ستیز رو اخبار و حرفهای ضد و نقیضی در خصوص قاری قرآن جناب آقای سعید طوسی با این محتوا که قاری ویژه قرآن بیت رهبری متهم به تجاوز و انجام مسائل ضد اخلاقی هست و کلی حاشیه و حرف و حدیث پیرامون این مطلب… و اینکه بخاطر حمایت بیت رهبری دادگاه ایشون برگزار نشده و یا تبرئه شدن… و در حال حاضر تمام سایتهای نقل این خبر خیلی زود فیلتر شدن یا از قبل فیلتر بودن!

نکته جالب توجه این که خیلی از ایرانیان و هموطنان عزیز هم تحت تاثیر این لجن پراکنی ها قرار گرفتن و به انتشار این اخبار دامن میزنن غافل از اینکه بنگاههای لجن پراکنی وابسته به دشمنان این مرز و بوم وجودشون و ادامه حیاتشون وابسته به همین شایعات و دروغ سازیهاست و اگه به این شایعات و دروغ سازیهای نپردازن که فلسلفه وجودیشون زیر سوال خواهد رفت…

در ادامه متنی که توسط رسانه های معاند و اسلام ستیز به شدت روی خط خبرسازی و شایعه پراکنی دنبال می شود آورده شده…

افشای زوایایی از پرونده سعید طوسی، قاری محبوب خامنه ای و متهم تجاوز به حداقل پنج نوجوان اذان گو و قاری قرآن

اخیرا با مصاحبه تلفنی دو تن از جوانانی که ادعا می کنند که حدود پنج سال پیش مورد سوءاستفاده جنسی سعید طوسی قاری نزدیک به خامنه ای قرار گرفته اند اما به رغم کثرت شواهد پرونده این تجاوزها به دستور رهبری بلوکه شده، بحث تجاوزهای این قاری دوباره در رسانه ها مطرح شده است. این نوجوانان اظهار می کنند که در موقعیت هایی مثل سفرهای قرائت قرآن یا در حمام عمومی توسط سعید طوسی مورد آزار جنسی قرار گرفته اند. همچنین در گفتگوی ضبط شده ی یکی از قاریان با سعید طوسی که اخیرا در برنامه صفحه آخر صدای آمریکا پخش شده طوسی ادعا می کند که به دستور خامنه ای پرونده ی تجاوزهای او «جمع شده» است. در حالی‌که انتظار می‌رفت پس از افشای پرونده «انجام اعمال منافی عفت» توسط قاری قرآن مشهور کشور به پنج نوجوانان قرآنی کشور، این پرونده از سکوت پنج‌ساله خارج شده و شکایات شکات در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی مورد پیگیری قرار گیرد، در اقدامی مناقشه برانگیز، دفتر رهبر جمهوری اسلامی از این «مجرم اخلاقی» دعوت کرد تا در جلسه قرائت قرآن روز نخست ماه مبارک رمضان به قرائت یک جزء از قرآن کریم بپردازد. برخی از مخاطبان پس از افشای پرونده «محمد گندم‌نژاد طوسی» ملقب به «سعید طوسی» از انتساب این پرونده به رهبر جمهوری اسلامی گلایه کردند. این اقدام دفتر رهبر ایران باعث شد که «قاری قرآن متهم اعمال منافی عفت عمومی» تحت پوشش حمایتی و قضایی وی قرار گیرد.بر اساس این گزارش، پرونده «سعید. ط» که به دلیل «فساد اخلاقی»، «اعمال منافی عفت» و «اغفال نوجوانان» قاری عضو جامعه قرآنی کشور از سال ۱۳۹۱ در محاکم قضایی گشوده شده، دارای شکات خصوصی متعددی است. اما به دلیل صاحب نفوذ بودن و ارتباط این قاری مشهور با سران ارشد نظام، به طرز شگفت‌آوری پس از گذشت پنج سال همچنان بلاتکلیف باقی‌مانده و رسیدگی به آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۱ «قطبی» – دادیار دادسرای عمومی و انقلاب تهران – طی کیفرخواستی درباره پرونده اظهارنظر نموده و در مورد جرائم انتصابی به وی می‌نویسد: «کارشناس شورای‌عالی قرآن متهم است به تشویق به فساد و فحشا از طریق بیان مطالب غیراخلاقی و تحریک جنسی نوجوانان، ارتکاب اعمال منافی عفت و افعال حرام با نوجوانان.»

۱۳۶۷۰۲۵

بیوگرافی آقای سعید طوسی

نام : طوسی، سعید
ملیت : ایران
سال تولد :۱۳۴۹

متولد مشهد
کارشناس علوم قرآنی
نفر اول مسابقات بین‌‌المللی سوریه ۱۳۷۲
نفر اول مسابقات بین‌المللی مالزی ۱۳۷۷
نفر اول مسابقات کشوری ابتهال و دعا
نفر اول مسابقات کشوری قرائت قرآن ۱۳۷۹
مسافرت‌های خارجی و تبلیغی: سریلانکا – پاکستان – بنگلادش – چین – عربستان ۱۴ مرتبه – سوریه – لبنان – ترکیه – عراق – شوروی – مراکش – تانزانیا – مالزی – کنیا – آفریقای جنوبی – کویت – اردن – امارات – عمان – بحرین – قطر
جلسه قرآنی ایشان: یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها شورای عالی قرآن جهت بالابردن سطح قرائت قرآن نخبگان استان تهران نوجوانان و بزرگسالان



سارا
بهتر است که در برابر ادله این شبگه پاسخی بیان شود چرا که سعی می کند با دلیل حرف بزند بخاطر ابروی قران
سعید حسن زاده
دارن سعی میکنن تا افراد مذهبی و سرشناس کشورمونو درست مثل کشیش ها جلوه بدن. ولی واقعا خندیدم این خبرو خوندم.
محمد رضا
واقعا زشت که به ادم بزرگی مثل حاج سعید طوسی همچین تهمتی زده بشه،امام حسین ع می فرمایند : دنیا زندان مومن است ،واقعا حاج سعید طوسی مرد بزرگ و شریفی هست ،قران خودش نگهدارشه ،امیدواریم حیله گرانی مثل صدای امریکا ما رو اغفال نکنن
جمشید
با توجه به سوابق دشمنان اسلام این مسئله باور پذیر نبود ....ولی با بررسی و توجه به نظرات شاکیان که همگی از قاریان ممتاز قرآن کریم میباشد و از خانواده متدینین و حامی نظام و دین .....جای تردید بسیار در کذب بودن اتهامات میباشد ...و جناب طوسی باید برای افکار عمومی پاسخ قانع کننده و مستند داشته باشند ...در غیر این صورت وای بر ما ....و جفای که به دین و قرآن کریم کرده ایم !!!!!!!!!!!!
جاوید
یعنی شکایت این نوجوانان دروغه، یعنی چهارتا بچه هم انقدر شجاع هستن که وارد این بازی بشن و پیش این همه مسئول برن و این دادگاه اون داد گاه کنم،، هم انقدر حرفه ای هستن که از سعید طوسی توبه نامه و مدرک صوتی بگیرن،، خدایی برای یک لحظه فکر کردی چه جوری میشه این اتفاقو رد کنی،، به همین راحتی سعید طوسی از دید شما بی گناه شد
مرگ بر متجاوز
ریدم به سر همتون. خرابی و فساد و گه از سر و روی اکثر این بزرگان مذهبی می باره. همین آقای جنده خودش گفت که اگه " این طور باشه من صد نفرو با خودم میکشیم پایین"
این مرتیکه خودش معترفه به گناهش. شماها ام اعتراف کنین که کونتون سوخته.
رضا
طرف حالش کرده رفته..حالا شما بیا بگو شایعه از این حرفا.البته در مورد اختلاس شرکت پدیده در پدیده شاندیز هم میگفتن شایعه هست.در مورد اختلاس ۳هزار میلیاردی هم گفتن شایعه هست در مورد شرکت تعاون نیروی انتظامی در مورد سهام عطر گل یاس که اختلاس کردن گفتن شایع هست،اختلاس آقای خاوری نسبت به اختلاس عطر گل یاس قطره ای در کنار دریا هست..ما هم ساده بتشه اینم شایعه هستش…در مورد شنا کردن دلفین هام شایعه هستش اونا پرواز میکنن
بقول دوستمون این مرتیکه خودش معترفه به گناهش. شماها ام اعتراف کنین که کونتون سوخته.

عبدالله
سلام
پیش از هر چیز بگم که به هیچ وجه قصد تطهیر و یا کوچیک نشون دادن خطای منسوب به این شخص رو ندارم. چه صحت داشته باشه و چه شایعه باشه در هر صورت لطمه ی بزرگی به جامعه ی مذهبی و قرآنی زده شده که حساب و کتاب بانیان و ساکتین ذی ربط رو به خدا واگذار میکنم که اینطور موج منفی رو نسبت به دین خدا ایجاد کردند.

آقای طوسی بنده خودم به عنوان یک قاری قرآن اگه اخبار رسیده صحیح باشه در روز قیامت یکی از شاکیان از شما خواهم بود که وجهه ی قرائت قرآن رو خراب کردید.

اما شما دوستان هم توجه کنید که اگرچه فعلا امثال ایشون رسوا میشن و ما به ظاهر طعنه میزنیم اما کدوم از ما هست که اگه زندگیش تمام و کمال علنی بشه دنبال سوراخ موش نگردیم و بی آبرو نشیم. هر کس به اندازه ی خودش خطاهایی رو داره که حتی با علنی شدن بین خانواده ی خودش هم که شده آرزوی مرگ کنه از شدت آبروریزی. پس بهتره در اینجور مواقع یاد خطاهای خودمون بیفتیم و پیش از رسوایی زندگیمونو اصلاح کنیم.

التماس دعا
امیرعلی
فقط این جمله از من یادگار بمونه پیشتون( حتی اگه یه روز این آقای طوسی بیاد تو پخش زنده اعتراف کنه این کارو کرده باز این دوستان میگن نه امکان نداره فتوشاپه! ازین حرفا!! )از بس که مغزشون منجمد شده که از آدمای مذهبی بت ساختن! بابا شیطان اندازه عمر کل انسانها خدارو خالصانه عبادت کرد شد شیطان وای بحال اینجور آدما که فقط جلوی مردم سجاده آب میکشن.
حسن
اقا عبدالله خیلی متنت تاثیر گذار بود -ولی شما مذهبی ها اگه لالایی بلدین چرا خودتون خوابتون نمیبره!اونجا که همفکرانت ابروی عالم وادم رو میبریند کجایی که این تفسیرها رو بکنی -حالا که طرف خودی شد همه ما عیب پیدا کردیم -اونموقع تو توقع داری که یک ادمی که ادعای قاری قران بودن داره و توی فرهنگ جامعه ما ادم ارزشی شده به اندازه من گمنام سراپا تقصیر گناه بکنه و اب از اب تکون نخوره ؟
عبدالله
نه حسن جان من اینطور که گفتی فکر نکردم.
اتفاقا بیشتر از اینکه از این قاری قرآن ناراحت باشم از کسانی ناراحتم که مانع اجرای حکم واقعی این تخلفات میشن. و الا اینکه یه قاری ، مداح ، آخوند ، وزیر ، وکیل ، معلم ، دکتر ، نماینده مجلس یا هر کس دیگه خلاف کنه عجیب نیست. آدم مشکل دار تو هر لباسی در بیاد خرابش میکنه. گناه این آقایون از بالا تا پایبن سرجاش اما حرف من این بود که خوب نیست به جای عبرت گرفتن از رسوایی دیگرون فقط تحقیرشون کنیم و به این فک نکنیم که ممکنه یه روز ما هم گرفتار بشیم. همه افرادی که در این سالها رسوا شدن یه زمانی جلوتر از رسوایی قبلی ها عبرت نگرفتن تا خودشونو اصلاح کنن. البته خلاف داریم تا خلاف و اینکه از چه کسی سر بزنه هم مهمه. قطعا گناه این آقا زیاد از افراد دیگه هم سر زده اما از ایشون بدتره. هر کس تو هر جایگاهی باید نگران اوضاع خودشم باشه و فقط به دیگران نگاه نکنه.
یک حدیثی هست که امام می فرماید اگه انسانها همدیگه رو به شکل واقعی و بی پرده و با تمام گناهانشون میدیدن همه از هم فراری میشدن و هیچ احتماعی شکل نمیگرفت.
بهنام
خیلی جالب شده ملت بچشونو میفرستن کلاس قران راه بد نره بدتر میره بیراهه یعنی کثافت کل جامعه رو گرفته متاسفانه
عبدالله
و اینکه لطفا مذهبی ها رو با مذهبی نماها یکجا جمع نکنید. الان کشور ما پر شده از منافقینی که به اسم اسلام هر غلطی رو میکنن و قشر مذهبی واقعی هم به گوشه ای رونده شدن و کاری ازشون بر نمیاد غیر گفتن و نتیجه نگرفتن.
بی نام
خب اگر چیزی نیست که چرا به صورت شفاف تکذیب نمیشه .نکته جالب اینه که صدا وسیما همیشه اگر چیزی در چنته داشته باشه .رو میکنه.والان همه ساکتن و سکوت این دستهنشان دهنده بسیاری از موارده
مجید
اگه واقعیت داشته باشه و حکمی تو دادگاه صادر شده باشه سخنگوی قوه قضاییه تاییدش میکرد.
حسین
ایکاش بدور از تعصب به فکر جبران لطمه ای بودیم که به این بچه ها زده شده
و اربابان برای خنک شدن دل بچه های معصوم این موجود رو بصورت علنی محاکمه و مجازات کنند
محمود
متاسفانه اینقدر ادله هست که سخته جمع کردنش.... از اونطرف قوه قضاییه دستور پیگیری داده که احتمالا پس از چند سال تهش معلوم نمیشه و مردم یادشون میره.... حذف خبر از خروجی خیلی از وبسایتهای خبری که مطمینا با دستور مقامات بالا صادر شده....
لطفا بیشتر از این مردم رو نادون فرض نکنید اقایون به اصطلاح مذهبی...
آقای صدا
آخه ما هر چی میکشیم از دست همین دکتر و مهندس و کارشناس و..........از این حضرات هست. کارشناس علوم قرآنیشون شده این.دم به دقیقه هم یه دکتر و مسئولی با چند میلیارد میرن خارج برای گردش.
تازه دارن یه چیز به این واضحی رو انکار میکنن.این رو اگه انکار کنن و بعدش درست و حسابی گندش دربیاد به نظام ضربه اساسی میزنه.
takzang1984
سلام
چرا رهبر تو کار قوه قضایی دخالت میکنه ..؟ ( قانون برای همه یکسان هست یا نیست ..؟)
اگه ایشون بی گناه باشن خوب مشخص میشه ... از چی میترسید ؟
مهدی
دوباره دارید شلوغش میکنیدا، طوری نشده که ، هر روز از این اتفاقها در حوزه های علمیه به وفور پیش میاد، مگه نشنیدید گفت صد نفرو لو میدم؟ صد نفر که حتما از کله گنده ها هستن والا تهدید حساب نمیشد. من میگم کشش ندید و الا شاید یکی از مجلس ها از اکثریت بیفته یا نصف مملکت بی امام جمعه بشن
حامد
این موضوع اگر صحت داشته باشه که انشاءالله نداره اولا آبروی مومن رو بردن گناهه . ثانیا اگر واقعا اتفاق افتاده باشه به حساب بیماری بگذارید یک قاری قرآن که نعوذ بالله پیغمبر یا امام نیست که مصون از گناه باشه مثل بقیه انسان هاست . ضمنا قطعا یک انسان بیمار این کارو می کنه با توجه به اینکه ایشون همسر و سه فرزند داره . اون کسانی که انتقاد می کنن از عملکرد ایشون اگر خودشون دچار این بیماری بودن آیا راضی بودن آبروشون بره ؟
ارشاد
واقعا زشته که چنین شایعاتی به این استاد قرآن وارد بشه
علی
مدرک ارائه کنید بابت اتهامات
نیکنام
خاک بر سر جوان ایرانی که این مطالب کذب رو پخش می کنند و خودشون با دست خودشون نقشه های دشمن رو عملی می کنند.
میثم
من کاری به درست غلط بودن این خبر ندارم. خواستم فقط یه چیز بگم یادمه در مورد فرزاد جمشیدی که مجری برنامه های مذهبی و وقت سحر در تلویزیون بود همین چیزا رو گفتن. اول باورم نمیشد اصلا قبول نمیکردم که یه همچین آدمی بتونه ازین کارا بکنه. همه اون موقع تکذیب میکردن حتی خودش هم مصاحبه ای انجام داد و گفت شایعه است. اما بعد از چند وقت ایشان به شلاق محکوم شدن.حتی با اون دختری که با خودش برده بود کیش مصاحبه کردن. واقعا آدم نمیدونه چی بگه ……………………………………
جواد امیری
با سلام - لطفا در اخبار 20:30 مسائل روشن شود . چون پراکندگی و حاشیه خیلی زیاد است .
علیرضا
از مسئولین دلسوز و متدین سیستم قضایی کشور خواهشمند است به طور مستند و مستدل و شفاف، این مسئله رو برای مردم توضیح بدید همانطور که هست نه کم و نه زیاد که بیش از این در سطح جامعه شایعه پراکنی نشه.بیان این مساله از کجا شروع شد متاسفانه هر روز داره فضا ملتهب تر و ابهامات بیشتر و دامنه اتهامات بیشتر میشه و این مساله رو به افراد متعددی دارن نسبت میدن
.. با شفاف سازی قطعا میشه از شایعه سازی جلوگیری کرد...
علی
دوستان وهم وطنان عزیز. صدای امریکاه در یک برنامه تلویزیونی با اسناد ومدارک این صحبتها را کرده وشاکیان هم توضیح داده اند .چرا اقای طوسی خودش در یک کلیپ ویدیویی نمیاد تکذیب کنه وتوضیح بده .شما چرا سر خود تکذیب می کنید.مطمین باشید این برنامه نمیاد این همه هزینه کنه و دروغ باشه.شک نکنید بوده ولی کم وکیفش دستکاری می شه وهیچکس دقیق نمیدانه چه شده جز خود سعید طوسی و خدا وبچه هایی که بهشان تجاوز شده. دعا کنیم صاحب زمان ظهور کنه به خدا دیگه وقتشه بیاد. خسته شدیم از بس دیدیم وشنیدیم وصدامان در نیامد.
حمید
سلام دوستان خواهشا کمی تامل کنید اگر مسلمانید یا اگر انسانید زود قضاوت نکنید اگر خدایی ناکرده این خبر درست باشد که خدا نمیگذارد ماه زیر ابر پنهان بماند اما وای به حالتان اگر یک درصد این خبر کذب باشد پس بیایید یاد بگیریم زود قضاوت نکنیم چون بردن ابروی مردم زندگی ادمو بالاخص مسلمانی که ایه قران به گوشش خرده زیرورو میکنه بترسید از غضب خدا
من
آقا عبدالله و آقاحامد مسئله اینجاست که خیلی ها به چنین جرمی اعدام شدند یا زندان افتادند خیلیها جرمهای کوچکترازاین داشتند ولی آبروشون رفت. اگر قانون قانونه باید برای همه قانون باشه. شما که این ماجرا هیچ ربطی بهتون نداره میگی من نمیبخشمش و شاکی هستی اونوقت چطور توقع داری کسانیکه توو این ماجرا مظلوم واقع شدن و بهشون تجاوز شده نتونن شکایت کنن و به حقشون برسن. این حق الناسه. ضمن اینکه چهره ی قرآن مخدوش نشده ولی چهره ی عدالت واقعا مخدوشه واقعا ننگ به این بی عدالتی که اگه صدهزارتومن بدزدی میفتی زندان ولی اگه میلیاردها تومن بدزدی ازت تقدیر میشه. اگه توو خیابون آدم بکشی اعدام میشی ولی اگه توو دادگاه حکم ناعادلانه به مرگ دیگران بدی با یه عذرخواهی حله.
ندا
در عجبم از این دوستی که میگه این مرد بیمار بوده و نباید آبروشو برد
کجای دنیا بجه بازی و تجاوز رو بیماری تلقی میکنن این مساله جرم هست و حتما هم باید رسیدگی بشه و ...
شما خودتو بزار جای اون طفل معصوم ها چه حالی میشدی در اوج معصومیت و پاکی باهات اینکارو کنن آیا با خودت میگفتی عیب نداره طرف بیماره ؟؟شما میدونی با روح و روان اون بچه ها جه شده و تا عمر دارن نمیتونن همچین مساله ای رو فراموش کنن

بنده خدا
قابل توجه همه دوستان
من ایشونو حدود بیست ساله که میشناسم، توروخدا با آبروی یه مومن بازی نکنید. اینا امتحانه به خدا، برای آقای طوسی یک جور و برای من و شما یه جور دیگه. فراموش نکنیم که کسانی که امام حسین رو کشتن اول بهش گفتن کافر، از، گفتن از دین خارج شدی، فکر کن به امام حسین.
به خدا اینا همش جو سازیه برای خراب کردن ایشون، شما برای خودتون جهنم نخرید.
رضا
آقا به اسم بنده خدا آیا شما هم شاگردش بودی...
داود
کثافت کاری و ظلم و فساد و بدتر از همه اینا٬ ریا و دروغ و لاپوشونی این عزیزان دیگه برکسی پوشیده نیست.
احمق تر از اونا کسایی هستند که کاسه داغ تر از آشن و سعی بر تطهیر این عین نجاست ها دارن.
انسان
از همه دوستان عزیز به عنوان یه انسان خواهش مندم که اگر دین هم ندارید آزاد باشید...

لطفا لینکی که در زیر قرار میدم رو حتما ببینید ...به عنوان یه انسان آزاد نگاه کنید و بعد خودتون قضاوت کنید که آیا خبری رو که برای اولین بار صدای امریکا پخش کرد رو باید قبول کنیم یا نه ...

به اسم و رسم هم کاری نداشته باشید فقط خواهش میکنم به عنوان یک آزاد مرد نگاه کنید ..

http://www.aparat.com/v/TaqrL
رضا
هر سیستمی که اجازه نظارت و نقد خودش را نده از درون فاسد و مضمحل خواهد شد و نشانه‌های فساد جمهوری اسلامی مدتهاست که آشکار شده است.
امیررضا
سند و مدرک این اتهامات کجاست؟ صدای آمریکا جز انتشار اخبار کذب کاری بلد نیست
محمد
سلام
بنده اصلا قصد تخریب این قاری قران رو ندارم ولی تجربه ایی که دارم رو عرض میکنم و اصلا قصد ندارم با گفتن این تجربه صحت این اتهامی که به ایشون زده شده رو تایید کنم ولی میخام این مطلب رو بگم که به قول امیر مومنان علی (ع) ؛ هر کس خود را در معرض اتهام قرار دهد متهم است ...
ماجرا از این قرار است که طی سالهای قبل که در سهر ما قرار بر این بود که ایشان توسط یک هییت قرانی برای قرائت تشریف بیارن دوستان ان هیئت از ما خواستن که ایشان را از تهران بیاوریم و بنده هم این کار را به یکی از دوستانم سپردم ، خلاصه ایتاد را آوردند و بردند ولی این دوست من یک چیزی رو به من گفت که بنده به شدت ناراحت شدم ، ایشون گفتن که در مسیر رفت و برگشت استاد یک نوجوان را با خودشان قرانی رو با خودشون اورده بودن و در طول مسیر برگشت پشت ماشین با هم خوابیده بودن !!!!!@

خوب به نظر شما این چه حرکت احمقانه ایی که استاد انجام دادن و ایا این حرکت باعث شبهه در دهن دیگران نمیشه !!!!!

قضاوت رو به خودتون واگذار میکنم
بهرام
و البته مثل همیشه تا نباشد چیزکی نگویند چیز ها ...
رضا
گر نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
مصطفی
خدا همتونو شفا بده ...
بیخود نیست اینقدر بدبختیم.آدم تازه میفهمه امثال امریکا چرا اینقدر قلدرن ،خوب معلومه گوش احمق کم نیس که صداشونو بشنوه و تایید کنه
بعدشم اقای محمد که قصد تخریب نداری الان این داستانی که تعریف کردی چیکار کرد؟ حداقل تو سه خط نوشتنتون تمرین کنید دروغ نگید!!!
تقدیم به همه صدای امریکاییا
امین
سلام دوستان.من اطمینان از صحت این خبر یا کذب بودنش ندارم ولی انصافا چون خودم قاری قرانم خیلی با اساتید و اهالی قرانی نشستم بازم میگم انصافا چیزی ازشون ندیدم حتی چیزی در حد افراد عادی که شاید یه وقتایی یه شیطنتایی کرده باشیم!!!و در ضمن خود ذات قران خیلی وقتا ادمو نگه میداره از بعضی کار حالا چه برسه به ایشون که از بچگی قران با گوشت و خونشون امیخته شده و اینو هم بگم که هر ادمی ممکن الخطاست و من نمیخوام این رو توجیه کنم ولی ادم نباید تا زمانیکه از چیزی حتم نداره درموردش قضاوت کنه.خوب حالا منبع خبر کجاست؟voa news!اینا کی راست گفتن که این دومیش باشه؟؟؟موقع قضاوت اولا به فکر ابروی طرف باشه ثانیا به فکر خودش.اخه روز قیامتی هم هست...
a
کچل لواط کار
محیا
یه علتی داره که اگه شایعه ای هست راجع به این آقاس نه سایر قاریان قرآن شاکیان خودشون از خانواده های مذهبیین نه یهودی نه منافق نه آمریکایی. یه کم تامل کنید. فقط خواستاره عدالتن. یعنی محاکمه این آقا. اینکه کاره این آقا رو به دین و قرآن بسط بدیم عجولانه ست.
ایرانی
از آنجا که منتشر کننده این خبر آمریکا است و آمریکا هم جزو فاسقان است و با توجه به آیه شریفه (یا ایها الذین آمنوا ان جاءکم فاسق بنبا فتبینوا... = ای مومنان اگر شخص فاسقى خبرى براى شما بیاورد، درباره آن تحقیق کنید، مبادا به گروهى از روى نادانى آسیب برسانید و از کرده خود پشیمان شوید! (قران کریم 18 حجرات))
باید تحقیق و بررسی گردد و نتایج به عرض عموم برسد.
باید توجه داشت که پنهان داشتن این قضیه در صدا و سیما و مطبوعات اوضاع را به نفع آمریکای فاسق پیش می برد.
در پایان باید گفت: آمریکا نه درد قران دارد نه درد ایران دارد نه درد به اصطلاح به گفته خودشان قربانیان این حادثه را. تنها چیزی که آمریکا به دنبال آن است سیطره بر کل ادیان و مذاهب و کشورها و غارت آنهاست و ما هر روز شاهد آن هستیم
امیر
امیدوارم کذب باشه... خدای ناکرده چنانچه واقعیت داشته باشه و مسلمانی از این غصه بمیرد رواست. نه به خاطر گناه این شخص، بلکه به این خاطر که فریاد مظلوم تا دفتر رهبری هم رسیده اما پاسخی داده نشده ... وای از آه مظلوم
سعید
ا بخوانید: نوجوانان قربانی از سعید طوسی شکایت میکنن.
در تاریخ شانزدهم مهر نود و یک توسط بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای کارکنان دولت برای سعید طوسی با توجه به کثرت شکات و عریض و طویل بودن پرونده و توبه نامه سعید طوسی که در دست شکات بوده و نه حلقه سی دی صدای ضبط شده وی و مدارک دیگر.. قرار مجرمیت صادر میشه.پس از ان پرونده به اقای قطبی دادیار دادگاه عمومی و جزایی تهران ارجاع که بر طبق ماده 639 قانون مجازات اسلامی برای سعید طوسی تقاضای کیفر میشه.(حداقل اعدام)کار تا اینجا به نحو احسن پیش میرفته که به ناگاه جلوی پرونده گرفته میشه.(بعلت حساسیت فوق العاده و مصالح جامعه).ظاهرا مشخص میشه سیدعلی مقدم مسعول روابط عمومی بیت رهبری با آقای جعفری دولت آبادی دادستان تهران تماس گرفته و گفتند که پرونده رو سریعا جمعش کن و اثری ازش باقی نماند!!پس از کش و قوس های فراوان اقای دولت ابادی پرونده را بعلت حساسیت به آملی لاریجانی ارجاع دادند و با دستور بالا قرار منع تعقیب برای طوسی صادر میکنن و ده روز فرصت اعتراض به شکات میدن.قربانیان پس از تنظیم لایحه سی صفحه ای اعتراض میکنن و پرونده ارجاع میشود به رییس شعبه 1059 شعبه کارکنان دولت اقای حسینی که ایشان هم پس از جلسات متعدد و احضار سعید طوسی و ثبت اظهارات وی و شکات فقط تحت یک اتهام(ارتکاب اعمال منافی عفت و تفخیز-تشویق به فساد و فحشا و تحریک جنسی نوجوانان) سعید طوسی رو به چهار سال حبس تعزیری در شهریور 93 محکوم میکنه و بابت 2 موضوع دیگر که مجازات اعدام داشته منع تعقیب براش صادر میکنند.قربانیان پس از احکام ناعادلانه دادگاه به دادگاه انتظامی قضات به ریاست آقای نیری مراجعه میکنند ولی با درهای بسته روبرو میشن..
قضاوت با وجدان خودتان.یا حق
محمد
ابن عباس می‌گوید از پیامبر خدا حضرت محمد صلی الله علیه و آله در حدیثی نقل شده است که خداوند به او در شب معراج وحی کرد که به حضرت علی علیه السلام سفارش کند و نسبت به امامان بعد از او که از فرزندانش هستند آگاهی داد تا آنجا که فرمود:

آخرین مرد از آنها، کسی است که عیسی بن مریم علیهماالسلام پشت سرش نماز می‌خواند. زمین را پر از عدل و داد می‌کند؛ چنان که از ستم فراگیر شده است... عرض کردم: خدای من و مولای من! آن (قیام مهدی) کی خواهد بود؟

خداوند به من وحی کرد، هرگاه علم از میان برداشته شود و جهل و نادانی ظاهر شود؛ خواندن قرآن زیاد، ولی عمل به قرآن کم شود، و قتل و کشتار فراوان،... فقهاء و هدایت کنندگان واقعی کم شوند؛ علمای فاسق و خیانتکار زیاد شوند،...جور و فساد زیاد شود، و منکر آشکار گردد، و امت تو امر به منکر و نهی از معروف کنند،...
قضاوت نکنیم
سعید طوسی رسما این کذبیات رو تکذیب کرد.....نمیدونم اگر اون نامه های دادگستری ارسالی بودن و محرمانه ....(همه بهتر میدونید که نامه محرمانه به خاطر حفظ امنیت دستی نوشته میشه نه تایپی....) اگر محرمانه نبودن ...به فونت نامه ها دقت کنید که کاملا با فونت نامه های اداری متفاوته در اخر هم کنار امضا رو پایین دقت کنید...مثل این که رادیکال حل کردن کنار نامه دادگستری...خلاصه که به این جعلیات تن ندید آزاد مرد باشید و تبیین کنید...

انقدر راحت گوله چندتا حیوان صفت رو نخورید....

در اخرم

دو لینک قرار میدم که امیدوارم کسانی که دنبال حقیقت هستن نه دنبال دروغ پراکنی ..پژوهشی رو با ذهن آزاد انجام بدن

http://SHAYEAAT.ir/post/705

http://www.aparat.com/v/TaqrL

حقیقتا برنامه ای طرح ریزی شده که بهتره خودتون راجبش تحقیق کنید...اگر من بگم میگید داره دفاع میکنه....پس بهتره اگر دین ندارید آزاد باشید و با فکر آزاد خودتون تبیین کنید...نظارید کسی به خوردتون چیزی رو بده که میخواد ....
hamid
تو این مملکت با اینهمه فساد قطعا این خبر صحت داره. تکذیب خود طرف که دلیل رد قضیه نیست. اگه راس میگه چن تا از بچهای قرآنی که بیشتر میشناسنش زو بیارن تا روشن بشه. البته اگه باز بچهای مورد تعرض واقع شده رو تهدید نکنن باز....!!! دیگ به هیچکس نمیشه اعتماد کرد. حتی استادان قرآنی. افسوس
:|
دوست عزیز این اقا تکذیبیه سعید طوسی رو گذاشتن شما میگی دلیل رد قضیه نیست؟ یعنی یه ورقه و چهارتا صدا که ساختگی بودنشون داره داد میزنه و این دوستمون هم اشاراتی رو اوردن دلیل به اتهام زدن هست بعد تکذیبیه ی خود شخصی که مورد اتهام قرار گرفته دلیل نیست ...بیایید منطقی باشیم نه سطحی نگر.


قطعا صحت داره؟؟؟ اگر بهت ثابت شد که دروغ بوده میتونی سر بلند کنی ؟؟

بهتر نیست از آبروی انسان دفاع کنی جلوی دشمنت تا این که دشمن شاد کنی؟؟

منطقی باشید و به قول ایشون آزاد فکر کنید
آریایی
من به عنوان یک ایرانی میگم که حداقل به عنوان یه ایرانی ازش حمایت کنید..تازه با این وصف که اقایه یا بانوی( قضاوت نکنیم)

نوشتن و صدایی امریکایی که در مورد اون شخص هم اکاذیبی رو مطرح کرده .با کناره هم گذاشتنشون میشه فهمید که اینم یه دروغه تازه س ولی با همین ساختار قبلی

دوباره بحث زندان و زندانی ...دوباره بحث حمایت و ...کارشون شده همین ...واقع بینانه رفتار کنیم میبینیم که همش یه دروغه

منم اولش فکر کردم حقیقت داره ولی واقعا با این اوصاف انصاف نمیدونم که از زبون یه همچین دروغ گوهایی چیزی رو باور کنم

درضمن جالبه بدونید اینا که خودشون حمایتگره همجنس بازی هستن !؟ پس چرا مخالف حمایتشون دارن توی شیپور جار میزنن؟

این خودش نشون دهنده ی کذب بودنه مسئله نیست؟!!


یا این که چرا یهو یه خبر پخش میشه بعد تمام جوانبش سنجیده میشه ..یعنی اگر گفتن پس چرا خبرش جایی نیست .میگیم به خاطر این که جمهوری اسلامی منع خبری کرده .اگر گفتن تا الان کجا بودید میگیم تهدید کردن و جمایت رهبری بوده

اگر گفتن دروغه مدرکش کو یه کاغذ پاره که اون دوستمون ذکر کردن کنارش رادیکال حل کردن رو میارن ...اینم با یه فونت مسخره

اگرم گفتن کاغذ که نشد سند به دو نفر میگیم زنگ بزنن صدای امریکا دستان سرایی کنن...

به خدا که برنامشون رو خیلی تمیز چیدن .ولی گوشها و چشمامون رو بستیم و به حرفاشون گوش میدیم اگر کسی جز بزنه که دارن دروغ میگن میگیم نه تو داری دروغ میگی ..چرا چون

همیشه تهمت زدن اسونه رفع تهمت سخته .چون تهمت با برنامه زده میشه ولی رفعش راجبش فکری نشده که!!!!

داستان حضرت یوسف و زلیخا....تهمت و رفع تهمت ...


واقعا که به عنوان یک ایرانی و آزاد اندیش ..کمی تفکر کنید
میثم
ینی خاک بر سر همتون

بابا اسکلا بزارید دادگاه تصمیم بگیره

چرا انقد زرت و پرت میکنید؟؟؟

چقد تو مملکتمون نفهم داریم!!!!

یکی میگه راسته یکی میگه دروغه



شماها همتون همونایی هستید که تا دعوا میشه میرید وامیسید نگاه میکنید خاله زنک بازی درمیارید





برا همتون متأسفم
امیر
حال و هوای این روزای ایران آدم و یاد کارتون میتی کومون دوران کودکی میندازه که میگفت کلانتر هم تو ماجرا دست داره. اگه پرونده ای وجود داشته چرا آقای حشمتی الان صداش درمیاد و میگه صبوری کنن. اگه زن و بچه خودت هم بود صبوری میکردی تا این اندازه. اونم از یه آدم تا این حد و اندازه. چرا تا این مدت خودتون که میدونستی ن پیگیری نکردیم....وای بر شما اگه موضوع صحت داشته باشه که امید وارم نداشته باشه
پیمان
این مطلب از خیلی زوایا میتونه واقعیت داشته باشه اینهمه دلیل برای ثابت شدنه این اتفاق هست اما هیچ دلیلی برای ردش نیست من خودمم خیلی شنیدم تو همین کانونهایی که تو مساجد برای نو جوانان برگزار شده از این اتفاقات تو خود مسجد افتاده این آقایون فکر میکنن مردم خرن حالیشون نیست خر خودتونید هر غلطی بخواید میکنید بعد به اسم آمریکا و انگلیس سرپوش میذارید اما خدا شاهده همه گند کاریاتونه
شهاب
اسلام به ذات خود ندارد عیبی// هرعیبی که هست از نامسلمانی ماست
همه بایددر برابروسوسه های شیطان به خدا پناه جست؛برصیصای عابدمستجاب الدعوه بود,اما .........
مالک
سلام
از اجرای شکست اندئواس بخاطر الوده کردت جامعه به مسایل جنسی تا این دروغ شاخ دار...نشان دهنده این است که هنوز به طور کامل دستوراتی که به موارد جنسی وازدواج مربوطه عمل نمی شه...ای کاش اگرروزی این استاد را دیدیم که با
ده تا دختر ززیبا ازدواج موقت کرده برایمان عادی عادی باشه وپیش خودمان بگوییم ازکجا به این توانایی رسیده تا نیاز به اینهمه ازدواج موقتت داشته باشه .وباعث مسابقه در انجام کار خیر بشود تا خدا قدرت جنسی بدهد نه مثل جوامع غربی با شراب و مواد مخدر فرد وجامعه شان را به نا بودی بکشانند
آبی
آقا یا خانم به نام *قضاوت نکنیم* ... اولا وقتی اتهامی به این سنگینی مطرح میشه تکذیب شخص کافی نیست. بابک زنجانی و شهرام جزایری هم اتهام خودشون رو تکذیب میکردن!! به هر حال دلایل و مستنداتی مطرح شده (مانند دستخط شخص آقای لاریجانی ..) و جواب منطقی و مستند خصوصا از سوی مسئولین لازم هست. ثانیا لینک هایی که گذاشتی هیچکدام دلیل موجهی نبودن. یکی از لینک ها که اصلا ربطی به موضوع نداشت و دیگری هم صرفا یه تکذیب ساده بود. ثالثا اون چیزی که شما بهش میگی رادیکال تاریخ نامه هست که به علت کمی جا ستونی نوشته شده... در آخر همه ما دوست داریم که این موضوع دروغ باشه اما با دلیل و مدرک...
دادگر
برگزاری دادگاه تنها راه اثبات موضوع است.افراد هر چه جایگاهشون بالاتر باشد بیشتر در معرض شیاطین هستند.دفاع نکنیم.افراد در دادگاه از خودشان دفاع کنند
سهراب
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها بهتون قول میدم تا چد روز دیگه ترور میشه و پرونده مختومه میشه
ناشناس
والا واتیکان که مسیحیست با قربانیان تجاوز به کودکان این کار رو نکرد که بظاهر شیعیان مولا امیرالمومنین.
شما را بخدا اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. یا انشاالله با خودتون و فرزندانتون این طور رفتار بشه تا درد نوزده قربانی این جنایت رو بفهمید.
یا حسین
رحیم
هردم ازین باغ بری میرسد . سرو ته مذاهب و ادیان پربوده ازاین اتفاقات . وباید پذیرفت هردینی که باسیاست وحکومت آمیخته شد به کثافت کشیده شده . همانطور که درمسیحییت در قرون وسطی شاهد بودیم . بااین تفاسیر در آینده دین اسلام نیز مانند مسیحییت محدود به منطقه واتیکان خواهدشد . فساد و اختلاس و ربا و تجاوز و قدرت طلبی وعدم منطق پذیری نتیجه دین حکومتی که همان حکومت دینی است میباشد
رضا
گر نباشد چیزکی. ....
M M
سلام به همه دوستان
خدا رو شکر خوب وقتی این قضیه رخ داد منظورم ادعای تجاوز قاری طوسی
من مثل همه نمیگم حالا راست باشه یا نباشه
قویا میگم دروغه
و اینی که گفتم خوب وقتی بود بخاطر اینه که تو منلظره های کاندیداهاشون اونایی که ادعای تمدن میکنند و حقوق بشر چطور به جون هم افتادند بدون هیچ ترسی همدگه رو محکوم به دزدی.تجاور.اختلاص و .... میخواهید به من ایرانی رحم کنند
والا گول نخورید .حداقل چیزی رو که ندیدید دربارش اظهار نظر نکنید که تگه قیامتی بر پا بشه چه میکنیم.
ناشناس
خوب اگر چیزی نسیت دادگاه علنی برگزار کنند
یعنی از سال 91 تا حالا دادگاه برگزار شده و به نتیجه نرسیده؟!
ناری خواه
خاک بر سیستم قضایی اگه همون 5 سال پبش این مرتیکه را اعدام میکردن حالا اینجور گندش در نمی اومد الان کل نظام زیر سواله.مگه دانشمند اتمی را اعدام کردید مردم گفتند همه دانشمندا خائنند.این آشغال رو هم همون اول از ببت رهبری پرتش میکردید بیرون و اعدام میردید. خیانت بزرگتر از جانب سیستم قضاست.باید همه افراد کوتاهی کننده بخصوص اونی که توبه نامه گرفته مجازات بشند
امیر
فارغ از مجرم بودن یا نبودن این شخص حکایت زیر برای سران نظام آموزنده است: هنگامی که زنی از اشراف قریش دست به دزدی زد، و قرار شد که بر او حد الهی جاری شود. افرادی از قریش به تکاپو افتادند و اسامه بن زید، از یاران نزدیک پیامبر را واسطه قرار دادند تا پیامبر این اشراف زاده را در حاشیه امن قرار دهد. وقتی اسامه در این زمینه با حضرت سخن گفت . پیامبرِ رحمت، چنان برآشفت و ناراحت شد که به اسامه نهیب زد: آیا در مورد حد الهی با من چانه میزنی و شفاعت می کنی ؟!
بعد رسول خدا بالای منبر رفته و خطبه خواند و در ضمن سخنانش فرمود: اقوام پیشین که هلاک شدند به خاطر این بود که: خلافکاری اشراف و خواص را نادیده می گرفتند و خلافکاران ضعیف و بیچاره را مجازات می کردند . بعد با قاطعیت تمام فرمود:
به خدا سوگند! اگر فاطمه دختر محمد هم دست به سرقت بزند دستش را قطع می کنم.
عرفان
با سلام


این روزها این اخبار داغ هستن خدا مارا میسنجد که آیا تایید میکنیم یا از شک شیطان به خودش پناه میبریم.من در این دوران یک چیز را عالی یاد گرفتم که هرچی و هرکی در این دنیا به رهبرمون ختم بشه رو میخوان خراب کنن ولی نکته جالبش اینجاس که در عمق همه این فتنه ها خدای بزرگ فتنه همشونو به خودشون برمیگردونه و دامن رهبر پاک و مطهرمون رو به ذره ای آلوده نمیکنه.

خدایا رهبرمونو حفظ کن به حق علی

خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست
دیدی
خاک بر سر این حیوونای آدم نما، اگه بیمار جنسی بوده به بچه های خودش تجاوز میکرد چرا بچه های مردمو تنها گیر بیاره هر گهی که خواست بخوره ،مردیکه اشغال ،انشالله که می شنویم ترور شد و خیلی خوشحال میشیم چون چشم ما آب نمیخوره اعدام بشه ،از قرآنی که خودش میخونه هم خجالت نکشیده بیشعور
حامد
افرادی که به آقای طوسی این اتهامات را زدند اگر یک درصد هم احتمال داشته باشه که ایشون این کار را نکرده ،چه جواب در پیشگاه خدا دارند .اگر این اتهام به خانواده خودشون زده بشه چه حالی بهشون دست می ده؟
ناشناس
بلاخره مشخص شده که یه خبرهایی بوده :


خبرگزاری قران (ایکنا) امروز جمعه نوشت: براساس اعلام یک منبع آگاه، جمعی از شاکیان پرونده سعید طوسی، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند.

http://www.asriran.com/fa/news/500744/%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%82%D9%88%D9%87-%D9%82%D8%B6%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%87
ازاد
از داستان شکایت چهار پنج سال گذشته به نتیجه نرسیده.الان که افکار عمومی متوجه شده الان تمام دستگاههای حکومت تو شوکن چطور ماس مالیش کنن که نه سیخ بسوزه ن کباب.پارسال سر قضیه تلگرام او پسر ک عکسش در اومد یادمون نرفته با چه سرعتی پیگیر قضیه شدن
آریایی
همه دنیا دروغ میگن بجز طوسی و دار و دستش.شینیم بینیم با.آبروی هر چی مرد هست رو بردی.خاک تو سرت کنن.قرآن بزنه همه اونایی که توی لباس دین هر غلطی میکنن
فان ربک لبالمرصاد
بنویسید حاج سعید طوسی بخوانید حاج سعید توشی
امیر
بله خبرگزاری قرآن (ایکنا) هم تایید کرده شاکیان پرونده سه نفر هستند... وای به حال مسئولین نظام ... آیا مظلوم باید برای گرفتن حق خودش متوسل به صدای آمریکا بشه؟؟؟
saeed
اینا ترفندیه برای نعوذبالله تخریب قرآن و قاریان در بین افکار عمومی، مرگ بر مخالفان اسلام و مسلمین.
م ن
دوستان عزیز چرا ما باید آنقدر سطحی به موضوع نگاه کنیم که کشوری هم چون آمریکای جنایت کار که منبع این شایعات است دراین نوع اعمال ضد اخلاقی ید طولایی دارد مناظره نامزدهای ریاست جمهوری امریکابیشتردرمورد تجاوزسوء استفاده جنسی رئیس جمهور ان قبلی کاندیداهای فعلی است حالا برای ما نقش دایه ی مهربان ترازمادررابازی می کنند دوما اگر این شخص هم این کار را انجام داده و مثلا الآن نمی گذارنده در قوه قضائیه محاکمه شودازدادگاه خدا که نمی شود فرارکرداما بااین حال ازخدابخواهید که این شایعه درست نباشد
داود
تهمت زدن به دیگران خیلی راحت است خداوند لعنت کند کسانی را که با ابروی انسان ها بازی میکنند و اینگونه موارد را نشر میدهند
خاکستر
فقط جناب حجه الاسلام صدیقی اعلام کنند آیا قربانیان مورد ادعا برای تظلم خواهی نزد ایشان رفته اند یا خیر؟
صادقی
مگر امام علی قران های بر نیزه را بی ارزش ندانست پس چرا فکر می کنید با کتمان خلافکاری یک قاری قران اصل قران و اسلام را حفظ خواهید کرد
امیر
اون فرد که توبه نامه گرفته آقای صدیقی بوده؟ منبع بدین لطفا
م
نمی دونم چی بگم ولی کاش حداقل شفاف سازی می شد
شاهین
خخخخخخخخخخخخخ
شاهین
چیزی نشده حالا بزرگش میکنید به سوره لوط رسیده شاگردهاش سوال براشون پیش اومده اون هم عملی توضیح داده به این غلمان بهشتی😁😁😁😁😁😁😁
سید ابوالقاسم پورحسینیان
این کسانی که دارن با تمام وجود از این مفسد دفاع میکنن و این همه مدارک و گواه و اسامی قضاتی که پرونده زیر دستشون بوده رو میگن دروغه دروغه ،کسانی هستند که منافع خودشون رو در خطر میبینن و لا غیر..
رضا
سلام . لعنت خدا ، هزار بار بر کسی که این دروغ ها را پشتیبانی میکند و از کاه کوه میسازد. خدا لعنت کند کسانی را که ندیده ، قضاوت میکنند. من برای اولین بار است که اسم این بنده خدا را میشنوم. چرا با آبروی دیگران بازی میکنید. همه را مانند خودتان قضاوت نکنید. شما با قضاوت کردنتان باعث میشوید دشمنان (داخلی و خارجی) سریعتر به اهدافشان برسند. مانند اخمق ها عمل نکنید . چرا که دشمنان از طریق شما نادانان ، به مقصدشان میرسند. ضمنا یک ضرب المثل در شهر ما است : هر معتادی فکر میکند همه میکشند و معتادند(کافر همه را به کیش خود پندارد)
حسن
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
اگزیستانسیالیست
دقیقا کجای قران نوشته فاسقان ینی امریکاییها همشون از دم؟!!!
بعدشم اونایی ک منابع خبری اون ور کشورو دروغگو و شایعه پرداز و منافق و کوفت و زهرمار میدونن یه ندایی بدن ب صداو سیماو منابع خبری داخل کشور تا راجع به راست و دروغ این قضیه با دلیل و مدرک عقل پسند روشن گری کنن تا ملت انتن چشمو گوششونو رو خبرگزاریهای اون ور ابی تنظیم نکنن که در عین حال تنها منابع خبریه!!
امیر
آقای *رضا* جنابعالی مصداق دوست نادان هستید که با دفاع کورکورانه می خواهید مسیر اجرای عدالت و احقاق حقوق مظلومان سد کنید.
شاهین
برگزاری قران (ایکنا) امروز جمعه نوشت: براساس اعلام یک منبع آگاه، جمعی از شاکیان پرونده سعید طوسی، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند. سعید طوسی یک قاری و مدرس مشهور قرآن است.

به گزارش عصرایران، خبرگزاری قرآن (ایکنا) اضافه کرد: گفته می‎شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.
من
محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده سعید طوسی گفت: «در این پرونده چهار شاکی وجود دارد و در مسئله خلاف عفت عمومی قرار منع تعقیب صادر و تایید هم شده است. در ادعای دیگر تشویق به فساد مطرح شده است که در این قسمت قرار منع تعقیب صادر شده است و دادگاه هم با قرائن و شواهدی اعلام کرده است که رسیدگی ادامه یابد و قرار منع تعقیب نقض شود.
نادر
ترکیب دین و سیاست همین میشه
جلال
از قول معصوم (ع) است که کسانی که (حتی )گنهکاری را سرزنش می کنند، نمی میرند تا این که خود به همان گناه آلوده شوند. اگر بک درصد احتمال کذب و دروغ این تهمت باشد تهمت رنندگان فقط باید از خدا آرزوی مرگ کنند برای خودشان و یقین کنند که خود و یا خانواده آنها مبتلای به این گناه خواهند شد و آبرویی برای آنان نخواهد ماند. این سنت خداست.
حسین
من فکر نمیکنم این حرفها راست باشه کار دشمنه بازم الله اعلم
ناشناس
طرح مسئله توسط رسانه های بیگانه بدلیل عدم پیگیری و پاسخگویی سیستم قضایی به شکایت شکات بوده. در ثانی شکات این پرونده خود نیز از حافظان قران و از موذنین درجه اول کشور هستند نه از معاندین و مفسدین! آقایان از صدر تا ذیل باید پاسخگو باشند چرا این پرونده 5 سال هست بدون رسیدگی قطعی و حکم بلاتکلیف در کشو میز آقایان خاک میخوره. متاسفانه فضاحت این پرونده اینقدر سنگینه که هیچجور کوتاهی و اغماض قابل پذیرش نیست.
سارا
من فکر کنم ما ایرانی ها ، حتی اگر هم دل پیچه بگیریم بگیم این توطئه امریکاست. در حالی که ما خودمون دشمن اصلی خودمون هستیم.من اصلا با این قاری کاری ندارم و نمیدونم که صحت داره یا نه فقط منم شنیدم.ولی چرا ما هرچی میشه میگیم کاره امریکاست ما که توی هر کاری و همه جا از تقلب کردن و زیرآبی رفتن و دروغ گفتن از همه جلوتریم.لابد توی ادارات دولتی وقتی کارپرداز سندسازی میکنه و یا یه نفر کلاهبرداری میکنه یا وقتی یه پیرمرد به یه بچه نوزاد تجاوز جنسی میکنه میگیم اینم کاره امریکاست........واقعا ما خودمون مشکل داریم اگر هم آمریکا دشمن ما هست ، دشمن واقعی خودمون هستیم.
یک ایرانی
واقعا اگر بچه خودنون هم توی این ماجرا مورد تعرض قرار میگرفت چکار میکردید؟؟؟؟
ما که همه خبرای درست دنیا رو از رسانه های خارجی میشنویم. واقعا برای صدا وسیمای مرده ایران متاسفم که واقعیت های ایران رو نمیگه. ولی اگه مثلا یه گربه تو خیابون امریکا پاش بشکنه چند بار و تو شبکه های مختلف خبر اعلام میکنه. به نظر شما مسخره نیست ؟؟؟؟
رامین
خدا لعنت کند به سعید طوسی ها و کسانی که در فساد اند و کور کورانه از فساد حمایت می کنند و ابروی خود را به ابروی اسلام بند می کنند. خواهشا جاهلانه از طوسی فاسد حمایت نکنید به فکر مظلومان باشید احسان به اقای صادقی که نوشتند مگر امام علی قران های بر نیزه را بی ارزش ندانست پس چرا فکر می کنید با کتمان خلافکاری یک قاری قران اصل قران و اسلام را حفظ خواهید کرد

منبع : مجله اینترنتی سیمرغ شهر simorghshahr.blog.ir
رامین
هدف امام علی (ع) اجرای عدالت بود نه حفظ حکمت، اگه مسواین ذیربط در مورد فساد طوسی در فشارند بهتر بی خیال بشند
رامین
بدا به حال مسولینی که قبلا از این فساد چشم پوشی کردند و حالا هم می خواند ماس مای کنند اینها باعث شدند بمب هسته ای در افکار مردم منفجر شود
عبدالرضا
چرا چند خانواده مذهبی که فرزندانشون نفرات برتر قرآنی هستند بخواهند قرآن را نعوذبالله خراب کنند

سهراب
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ رنسانس نزدیکه 200 سال عقبیم اونایی که گرفتند لایک لطفا😊😊😊😊😊
باقر
چند سوال آیا بر فرض اینکه قاری بزرگ با شاگردان نوجوان اهل قران لواط کرده 1_آیا خدا صحنه را دیده و سکوت کرده تا روز قیامت اگه اینطوره گناه برادر نوجوان ما چیه که باید ترور شخصیت بشه و مسیر زندگیش عوض بشه و از لج سکوت خدا بی ایمان بشه و جهنم رو به جان بخره چراکه رفتن به بهشت با احساس سرخوردگی لذت بخش نیست 2_ آیا شیطان طوسی را فریب داده و طوسی از خود اراده ای نداشته و علی الرغم آنکه سینه وی و شاگردانش آکنده بوده از قران ولی باز شیطان قویتر بوده با قبول این فرض هیچ کس نباید مجازا شود چه در این دنیا و چه در آن دنیا چراکه ما موجدات مسخ شده ای هستیم به مانند عروسک خیمه شب بازی که شیطان مارا هدایت میکند و ما فریب خورده ی بی اراده هستیم 3_ چرا یک افغانی بی سواد بی پناه مرتکب لواط شود سه سوت اعدام میشه ولی ایشون تبرئه میشه با یک توبه نامه اگه توبه نامه قبوله پس من میرم یکی رو میکشم بعد توبه میکنم تا تبرئه بشم آیا با توبه از گناهان حق الناس با پذیرفته شدن توبه از سوی خدا عدالت خدا زیر سوال نمیره؟4_ سوال 4 را مطرح نمیکنم فقط لایک برای سهراب👍
me
چرا بیشتر افرادی که در این 10تا 15 سال در مملکت مشکل درست کرده اند اسمشان "سعید" است.سعید امامی،سعید عسگر،سعید مرتضوی،سعید طوسی
علی
یا خدا 🤔🤔😑😐
علی اصغر
اُ لَ لَ
احمد
باید این جورآدمهارادرمیان مردم اشکاراآتش زد.
s a jj a d
من نمیدونم اقای طوسی گناه کاره یا بیگناه و نمیدونم واقعا این کارو کرده یا نه ولی نمیتونم هم باور کنم که این کارو کرده اصلا از مجا میدونید که این بچه هایی رو که میگین واقعا وجود دارن و شکایت کردن؟از کجا میدونید که اقای طوسی گفته که اگه لو برم بقیه رو هم باخودم میکشم پایین؟لطفا درمورد دیگران زود قضاوت نکنیم با شنیدن ی خبری که نمیشه بهش اعتماد کرد به دیگران تهمت نزنیم اگه امریکا فابل اعتماد بود پس چرا هیچ یک از کشور ها نمیتونن بهش اعتماد کنن.ی زمانی امریکا با عراق رابطشون عالی بود پس چرا زدن ترکوندنش؟
امیر
آقای سجاد واقعا حرفات خنده داره و در عین حال مایه تاسفه.. محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه شخصا باز بودن پرونده طوسی در دادگستری رو تایید کرد و گفت شاکیان پرونده 4 نفر هستند... اونوقت جنابعالی میگی از کجا معلوم این بچه ها واقعا وجود دارن؟؟؟؟!!!!! وای از جهل و نا آگاهی
هادی بهمنی
این همه ادله محکم بر ضد این اقا هست که نمیشه رد کرد. بیخود گناه دیگران رو نشورید. باید اعدام بشه.
s
بابا تو رو خدا بیخیال دخالت کردن تو زندگی مردم بشین. اصلا به ما چه ربطی داره؟ اگه این آقا گناهکار باشه که مطمعن باشین تو ایران کسی بازخواستش نمیکنه همون خدا قربونش برم روز قیامت جوابشو میده اگرم گناهکار نباشه اونایی که بهش تهمت ناروا میزنن خودشونم خوب میدونن باید اون دنیا جواب پس بدن. پس ما که هنوز چیزی نمیدونیم بیایم پامونو از این قضیه بکشیم کنار به زندگی خودمون برسیم.
F
جالبه منطق آقای خلخالی همچنان مستدامه ایشون وقتی دستور تیرباران بدون دادگاهی کردن افراد ضد انقلاب میدادند اگر فرد خواهش میکرد که اون و خانواده اش رو از بچه 7 ساله تا بالاتر تیرباران نکنه چون بی گناهه و حق دفاع میخواست در دادگاه اصلح جوابش مثل s عزیز این بود که خودت رو ناراحت نکن این دنیا محل گذره اگه بی گناه باشی که میرید بهشت خانوادگی و اگر هم گناهکار باشی که میری جهنم.!😖😭 خدارو شاهد میگیرم این حرف یک نظامی بود که برام تعریف میکرد و دوستش در جوخه تیرباران بود که اون کامل روانی شده بود
F
راستی یادم رفت بگم اگه دختر باکره تیرباران میشد شب قبلش به زور به عقد یکی از برادران در می آمد بعو اجازه تیرباران صادر میشد
ناشناس
فقط میخام یه توصیه کنم اونم اینکه حواستون باشه اگه همچین مواردی هم راست بود دین و ایمونتون ضعیف نشه چون باید عمل مسلمان رو از دین پاک اسلام جدا کرد. شمر هم همراه حضرت علی در جنگ بود و جانباز شد اما میدونین که بعدش چه بلایی سر پسر علی (امام حسین ع) آورد.
رحمت کرامتی (داراب فارس)
سلام شب همگی بخیر.دوستان آگاه باشید این ها همه مکر دشمنان اسلام است شما جوانان ایران اسلامی گول این اتهام های بی جا نخورید شما جوانان سربازان امام زمان هستسید هشیار باشید
ناشناس
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها کسی که به اسم اسلام خیانت می کنه باید به شدت و با فجیع ترین وضع مجازات بشه پارتی بازی هم ممنوع
بنده خدا
جرم این شخص ثابت شده است. حداقل در نوارهای ضبط شده این کاملا مشخص است.خودش هم در دو توبه نامه قبلا اقرار نموده است.لطفا ماله کشی نفرمائید..داستان هم تعریف نفرمائید. به خدا و پیامبر و امام و غیره و ذلک هم تشبث ممنوع..بهتر است نظام اسلامی خطای خود را بپذیرد و این شخص را به اشد مجازات برسانند.مجازات لواط که قطعا اعدام است.اما گویا قوه قضائیه و دیگران سعی در ماستمالی کردن دارند.
امیر
لایک... بنده خدا
popo
تایم کاریش یکشنبه و سه شنبه بوده عمو طوسی .فقط تایلندو نرفته با بچه ها که اونم ایشاله قسمتش بشه :))))))
رحیم
باسلام . متاسفانه باید بپذیریم اینجور اتفاقات درسطح جامعه وجوددارد وتقریبا در سطوح مختلف از قبیل محیطهای ورزشی وآموزشی که افرد بزرگسال مذکر با کودکان و نوجوانان درارتباط هستند ودر کشورهای مختلف حتی کشورهای متمدن نیز شاهد اینطور مسائل بوده وخواهیم بود . حتی درمحیطهای مذهبی درتمام ادیان بصورت یک عادت تبدیل شده . وسئوال مهم اینه که باتوجه به اقرار شکاک بعداز 5سال طرح شکایت وعدم رسیدگی به شکایت این افراد در داخل کشور ِ. دلیل رسانه ای شدن آنهم بصورت بین المللی شدن در این زمان چیست . ایا این پروژه در ادامه پروژه اسلام ستیزی درسطح بین الملل نیست ؟ احتمال وجود این اتفاق بسیار زیاد است اما دلیل انتشار این اخبار دراین زمان حساس که دین اسلام دربدترین شرایط اخلاقی درسطح بین الملل قرارگرفته متصل به پروژه اسلام سیزی میباشد . واگر بخواهیم مواردمختلف راذکرکنیم وجود احزاب افراط گرا مانند القاعده و داعش ووغیره که همگی ازالله تبعییت میکنند و همگی نیز قران را کتاب آسمانی خود نام میرند ومعیار سنجی کلیه اعمال خود را کتاب آسمانی قرآن میدانند و همچنین سرزمین وحی که در روایات سرزمین امن نیز نامیده شده دچار اتفاقات عجیب وقریبی میشود و مبلغین همین کتاب آسمانی احتمالا مرتکب اعمال ناشایست میشود . وبازتاب کلیه این اتفاقات نیز جهانی شده . بنابراین باید بپذیریم اتفاقات خاصی در راه است . شاید دین اسلام کارائی مفیدش را از دست داده .
سعدی
هنوز ک پرونده در حال رسیدگی هستش ..چیه واسه خودتون میبرید و میدوزید ؟؟؟
زود قضاوت نکنید...
هادی
پنج ساله پرونده رو دارن کشش میدن تا شاکی ها خسته شن . این بچه ها وقتی میبینن مظلوم واقع شدن حق دارن با رسانه های
بیگانه مصاحبه کنن.
از نظر مسولای ما همه گندکاریهاشون شایعه اس.بسته دیگه خسته شدیم از این همه دروغ.
ناشناس از لاهیجان
آقایان اینقدر از مقام معظم رهبری جهت دفاع از لواط کار مایه نذارید اولا بیش از 19 نفر میباشن که طوسی با آن جوانان عمل لواط انجام داده و شاید بیشترشون از ترس ابروی خود ساکت موندن و مگر کسی بخود انگ میزنه که بهش تجاوز جنسی شده تا آبرویش ریخته بشه و عمری نتونه سرش را بالا بگیره . مطمئنم که رهبری مانند خمینی کبیر عمل خواهد کرد و مانند معادیخواه که وزیر وقت بوده را بخاطر اعمال کثیفش عزل کنه و طوسی را نیز چنین میکنه تا دورو بر رهبری کماکان از وجود چنین ادمایی پاک بماند .
شهاب
سعید طوسی ، قاری بین المللی قرآن نسبت به شایعات مستهجن و تخریبهای شخصیتی صورت گرفته نسبت به خودش پاسخ داد.

متن این نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب سعید طوسی ، شاگرد و خادم قرآن کریم ، شایعاتی مبنی بر دستگیری خود به جرم های مختلف با آمار و اعداد عجیب و غریب و داستان های متناقض و سراپا کذب شنیدم که گویا از طریق برخی خبرگزاری ها و سایت های یهودی به طور هماهنگ و با کمک برخی از ایادی خود در داخل و یا خارج مستند سازی شده و با ارتباط دادن آن به ساحت مقدس قرآن و جامعه ی قرآنی و نیز شخص مقام معظم رهبری ناخواسته پرده از مقاصد شوم و خباثت آلود خود برداشته اند .

اگر چه اینجانب خود را بی نیاز از پاسخگویی به آنان دانسته و اعتنایی به آن ننمودم ، اما از آنجایی که این خبر کذب موجب نگرانی برخی دوستان قرآنی شده ، لازم دیدم ضمن نفی این اکاذیب و شایعات مطالبی را معروض دارم :

خطاب به مقام معظم رهبری

رهبرا ! سلام و درود بر تو و صلابتت . هیبتت مستدام که دشمنانت چنان خار و زبون شده اند که چون در مقابل اقتدار و نفوذ کلامت درمانده گشته اند ، فرصت را غنیمت شمرده و توطئه های ناجوانمردانه خود را با بهانه قراردادن من ، متوجه مقام ولایت سازند ! شرمسارم که قرعه آنان به نام من افتاد و مرا بهانه تهمت و تخریب کرده اند و در عین حال ، سرفرازم از اینکه مرا قاری محبوب شما می خوانند .

خطاب به دوستان قرآنی

بحمدالله و به برکت قرآن ، من که کمتر از هیچ هستم ، به کوری چشم حسود ، امروز در سایه سار عزت قرآنی ، مورد لطف و عنایت مردم عزیز قرار داشته و برخلاف فضا سازیهای بدخواهان ، نه تنها دستگیر نشده و به زندان نرفته ام بلکه فعالیتهای های قرآنی خود در اقصی نقاط ایران و جهان ادامه داده و به برکت آیات قرآن ، تاکنون دامن به بی عفتی نیالوده و از آیات نورانی قرآن مسئلت میدارم که تا آخر عمر مرا محفوظ دارد چرا که همه ما در معرض ابتلا و امتحان و آزمون الهی قرار داریم . مطمئن هستم که بصیرت حاکم بر جامعه ی قرآنی حتی بدون اقدام از جانب من نیز میتواند تهمت ها و شایعات این توطئه ی مسموم یهود را خنثی کند .

خطاب به رسانه های خودی

من مطمئن هستم رسانه های یهود و کفر از مدت ها پیش توطئه چیده اند تا با طرح این بهتان ، علیه قرآن و نظام و رهبری جوّسازی کنند . کمی تأمل روشن می کند که مسأله یک شخص ، حتی اگر قابل بررسی باشد ، چه ربطی به ساحت کبریایی قرآن یا نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد؟

خبرهای منتشره آنقدر مستهجن و متناقض است که برپیشانی آن نوشته شده :دروغ!

لذا صمیمانه تقاضای تدبر در این آیات را دارم:

إِنَّ الَّذِینَ جَاءُوا بِالْإِفْکِ عُصْبَةٌ مِنْکُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّا لَکُمْ بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِی تَوَلَّی کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ ﴿11﴾ لَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنْفُسِهِمْ خَیْرًا وَقَالُوا هَذَا إِفْکٌ مُبِینٌ ﴿12﴾ لَوْلَا جَاءُوا عَلَیْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَإِذْ لَمْ یَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَئِکَ عِنْدَ اللَّهِ هُمُ الْکَاذِبُونَ ﴿13﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ لَمَسَّکُمْ فِی مَا أَفَضْتُمْ فِیهِ عَذَابٌ عَظِیمٌ ﴿14﴾ إِذْ تَلَقَّوْنَهُ بِأَلْسِنَتِکُمْ وَتَقُولُونَ بِأَفْوَاهِکُمْ مَا لَیْسَ لَکُمْ بِهِ عِلْمٌ وَتَحْسَبُونَهُ هَیِّنًا وَهُوَ عِنْدَ اللَّهِ عَظِیمٌ ﴿15﴾ وَلَوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ قُلْتُمْ مَا یَکُونُ لَنَا أَنْ نَتَکَلَّمَ بِهَذَا سُبْحَانَکَ هَذَا بُهْتَانٌ عَظِیمٌ ﴿16﴾ یَعِظُکُمُ اللَّهُ أَنْ تَعُودُوا لِمِثْلِهِ أَبَدًا إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ ﴿17﴾ وَیُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُمُ الْآیَاتِ وَاللَّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ ﴿18﴾ إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿19﴾ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَرَحْمَتُهُ وَأَنَّ اللَّهَ رَءُوفٌ رَحِیمٌ ﴿20﴾

در حقیقت کسانی که آن بهتان را [در میان] آوردند دسته‏ ای از شما بودند آن [تهمت] را شری برای خود تصور مکنید بلکه برای شما در آن مصلحتی [بوده] است برای هر مردی از آنان [که در این کار دست داشته] همان گناهی است که مرتکب شده است و آن کس از ایشان که قسمت عمده آن را به گردن گرفته است عذابی سخت‏ خواهد داشت (11) چرا هنگامی که آن [بهتان] را شنیدید مردان و زنان مؤمن گمان نیک به خود نبردند و نگفتند این بهتانی آشکار است (12) چرا چهار گواه بر [صحت] آن [بهتان] نیاوردند پس چون گواهان [لازم] را نیاورده‏ اند اینانند که نزد خدا دروغگویانند (13) و اگر فضل خدا و رحمتش در دنیا و آخرت بر شما نبود قطعا به [سزای] آنچه در آن به دخالت پرداختید به شما عذابی بزرگ می ‏رسید (14) آنگاه که آن [بهتان] را از زبان یکدیگر می‏ گرفتید و با زبانهای خود چیزی را که بدان علم نداشتید می گفتید و می ‏پنداشتید که کاری سهل و ساده است با اینکه آن [امر] نزد خدا بس بزرگ بود (15) و [گر نه] چرا وقتی آن را شنیدید نگفتید برای ما سزاوار نیست که در این [موضوع] سخن گوییم [خداوندا] تو منزهی این بهتانی بزرگ است (16) خدا اندرزتان می‏ دهد که هیچ گاه دیگر مثل آن را اگر مؤمنید تکرار نکنید (17) و خدا برای شما آیات [خود] را بیان می ‏کند و خدا دانای سنجیده‏ کار است (18) کسانی که دوست دارند که زشتکاری در میان مؤمنین شیوع پیدا کند برای آنان در دنیا و آخرت عذابی پر درد خواهد بود و خدا[ست که] می‏ داند و شما نمیدانید (19) و اگر فضل و رحمت‏ خدا بر شما نبود و اینکه خدا رئوف و مهربان است [مجازات سختی در انتظارتان بود] (20)

خطاب به رسانه های کذاب

شما رسانه های مزدور ، آشکار است که سرتان در آخور کیست ! این نخستین بار نیست که یاوه می بافید. شما همان ها هستید که نه برای قرآن و قاری آن ، بلکه برای هیچ کتاب آسمانی دیگر حرمت قائل نیستید. شگفتا! شما که همجنس بازی را ، تمدن می دانید و با تصویب قانون ، آن را به رسمیت میشناسید ! یک باره چه شد که خود را محکمه عدالت تصور نموده و خویشتن را عادل تر از دادگاهایی دانستید که بر اساس عقل و شرع حکم می کنند ؟ ! خدعه هایتان برای همگان نخ نما شده و جامعه اسلامی از حقد و کینه شما مطلع هستند . لعنت خدا و رسولش بر شما باد .

این روشن و مسلّم است که اینجانب رأی صادره از سوی مراجع ذیصلاح قضایی جمهوری اسلامی ایران را گردن نهاده و در عین حال ، حق قانونی خویش را در اعاده حیثیت و اعلام جرم علیه مفتریان و اشاعه دهندگان نسبت های ناروا علیه خود را محفوظ میدانم .

والسلام علی من اتبع الهدی

شاگرد و خادم قرآن کریم

سعید طوسی

منبع : پارس
علی
آقای طوسی چرا از رهبر فرزانه مایه میگذارید؟ دلیل طولانی شدن دادگاهی شما این نیست که تبرئه هستید دلیلش اینه که در اسلام مبارک برابر آیات الهی باید عمل زنا ثابت شود که آن هم باید سه شاهد بیطرف شهادت دهند که عمل لواط را با چشم خود دیده اند و یا با پیشرفت علم بتوان به پزشکی قانونی یا فیلم با وضوح بالا استناد کرد البته به شرط اعتراف خود متهم اگر زمان زیادی سپری شده باشد و ضمننا گناه خود را با آیات قرانی یا با همجنس بازان غربی نشویید و ضمننا در کشورهای غربی اگرکسی بچه زیر 18 سال را ببوسد یا لمس کند حالا لواط هیچ با شدیدترین مجازات روبرو خواهد شد جنابعالی اگر جرمتان ثابت نشود دلیل بر بیگناهی شما نخواهد بود فقط شاید از مجازات اعدام رهایی ولی به چندسال زندان و شلاق نوش جان خواهی کرد و توصیه میکنم که خودتان را زودتر به زندان معرفی کنید تا از طرف 19 نفر شاکیتان که شاید تعدادش بیشترهم شود مورد تهاجم فیزیکی قرار نگیرید چون تنها جای امن برای شما زندان خواهد بود ولی اگر تمامی شاکیان پرونده شکایت خود را پس گرفتند میتوانم باور کنم که شما بی گناه هستید چراکه تا نباشد چیزکی این همه شاکی نگویند چیزها آن هم این همه جوان 25 30 ساله که قلبشان به نور قران کریم مزین شده و آبرو برایشان از همه چیز مهمتره نظر دوستان برام قابل تامل خواهد بود
آبی
علی آقا چرا خودتو به کوچه علی چپ میزنی؟؟؟؟؟ دلیل طولانی شدن این پرونده فقط و فقط حمایت های مسئولین از آقای طوسی است.
ابراهیم
دوستان خدا بالا ناظر است چرا زود قضاوت می کنید اختیارتان را به بیگانگان سپرده اید حرف انها را تکرار می کنید انها که قانون همجنس باز را تصویب کرده اند اگر اینطور باشد باید حمایت کنند از خدا بترسید
سجاد
اگه بجای این یارو !یه ادم عادی بود با چند تا شاکی خصوصی انقدر میزدنش تا اعتراف کنه !اما این ... به این راحتی بخشیده شد !این نمونه عدالته
سامان
خدا رو شکر این رسانه های خارجی بودند و گرنه 100 سال د یگه مسکوت می ماند , واقعا قوه قضاییه باید جواب گو باشد چرا بعد از 5 سال این مجارا توسط رسانه های دشمن روشن شد
ایت
مسولین خیانت کار باعث این کارها هستند ......مخصوصا کله گنده هاشون که به فکر مردم نیستند...
ایت
عجب بی شرفی بوده............اف بر او.......
لیلی
وای به حال من وای به حال مردم بیچاره . ان شا الله قران بزنه به کمر خودشو هر کی حمایتش کرده و هر کی مانع اعدامش بشه وای به حال اون بچه ها چه ضربه روحی بزرگی خوردن . وای من از وقتی شنیدم افسرده شدم . وای به حال پدر و مادر این بچه ها . یا امام زمان کجایییییییی مردم از غصه دق کردم ...
صدای امریکا
چرا تیتر خبر اینطوری بود ینی چی ؟؟؟؟ماجرای اتهام بیشرمانه لواط به حاج سعید طوسی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بی تربیتا به شوخی گرفتین نمیدونین بچه های مردم چه ضربه ای خوردن یه لحظه فقط یه لحظه بچه های خودتونو جای اون بچه های معصوم بذارین اقایون خبرنگار
فرشته
تازگی ها متوجه شدم خدا رو مساله ئ ازار جنسی به کودکان خیلی حساسِ اصلا صبر نداره
نسیم
کسانی که تهمت می زنید و می گید خودش اعتراف کرده، چطور از خدا نمی ترسید؟؟؟ باید روزی در پیشگاه الهی پاسخگو باشید، میگن دیده رو نگید وای به ندیده!........لطفاَ سخنان خود حاج سعید توسی رو در مورد این اتهام بی شرمانه بخونید....http://www.golestan24.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-5/34643-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%87
نگین
قضاوت کردن وحکم صادر کردن بسیار کار سختیه ومن نوعی وقتی دارم ازبیرون ماجرارو نگاه میکنم واقعا هیچی نمیدونم وهمه ی این ها ظاهر قضیست ولی اینو میدونم که حضرت علی فرمودند اگر دیدی کسی شباهنگام گناهی انجام داد سحرگاه به همان چشم گناهکار به او نگاه نکنید شایدسحرگاه توبه کرده باشد بیینید یه چیزی مثل آبرو اگر ریخته بشه دیگه جمع نمیشه پس ما به چه حقی انقدر راحت تهمت میزنیم و جک و طنز میسازیم فقط خدا به فریادمون برسه
امیر
خانم نگین وقتی اطلاعات کافی نداری لازم نیس نظر بدی... این یه گناه شخصی نیست که با توبه حل بشه!!! حق الناس هست و پرونده شاکی خصوصی داره. شاکیان نوجوانانی هستند که به علت آسیب های وارده مسیر زندگی اونها عوض شده...
سارا
خان نگین عزیز . این مطلب که شما میگید با اتفاق اخیر خیلی تفاوت داره.این وسط ، ظلم خیلی خیلی بزرگی اتفاق افتاده .اتفاقا این ظلم ها رو باید فریاد زد.یعنی هتک حرمت تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟
پس اگه اینطوره درمورد ابن ملجم و یزید هم حرفی نزنیم شاید توبه کرده باشند؟؟؟
پاشا
الم یعلم بان الله یری؟
سعید طوسی باید به بدترین شیوه اعدام شود.
گلی
الله اعلم؛ یادمون نرفته مجری برنامه های سحر ماه رمضون چه کثافت کاری کرده بود...هنوزم که هنوزه باورمون نشده!!!
احسان
با سلام
دوستان جدا از اینکه ایشون کی هستن، یا چکاره هستن، اگه واقعآ این کارو کرده باشه باید بیشتر از یک شخص عادی باهاش برخورد بشه.. اما فقط و فقط یک لحظه این احتمال را هم بدین که این خبرها دروغ باشه اون وقت چجوری میخواهید جواب ایشون و خدا و قرآن را بدید. لطفآ اینقدر به ایشون یا حتی نظام تهمت نزنید.
باز هم تآکید میکنم اگه ایشون مجرم شناخته بشوند، باید خیلی خیلی بیشتر از یک شخص عادی با او برخورد شود.
پس قبل از هرگونه قضاوتی لطفا فکر کنید..........
علی اکبر
سلام به همه دوستان
من زیاد مطلع نیستم. از فایل صوتی هم خبر ندارم. خواستم ببینم آیا دخول هم صورت گرفته یا در حد تعرض بوده و قصد لواط داشته و بچه ها مقاومت کردن؟
شاید میخواسته داتان قوم لوط را با مثال برای بچه ها توضیح بده ...........
مجید
لواط و تجاوز جنسی حکمش اعدام هست هر کی میخواد باشه اگر واقعا این کارو کرده باید اعدام بشه ولی اگر قضیه ماس مالی بشه دیگه مردم هیچ اعتمادی به دولت ندارند باید عدالت حکومت علی در جامعه باشه
سارا
سلام.من از اینکه در این سایت در مورد سعید طوسی نظر دادم واقعا پشیمان و ناراحتم.بخاطر اینکه نه من ان را دیده ام و نه خود سعید طوسی این اتهام را قبول کرده...بنابراین کار من و امثال شما اشتباه است.برفرض اگر درست باشد ، مملکت قانون و دادگاه دارد و ما در مقام قضاوت نیستیم و اینجا امده ایم که دیگران را بی ابرو کینم .؟؟دوستان این همه ما در ایام سوگواری امام حسین علیه السلام بر سر و سینه خود میزنیم بعد بیاییم درمورد چیزی که دقیق نمیدانیم اظهار نظر کنیم؟؟؟؟ وای بر ما.در ضمن رسانه های بیگانه این عادت را دارند که نقاط قوت ما را بیان نمیکنند ولی اگر یک مشکل ایچنینی را بفهمند میخوان ابروی مسلمانان وایرانیان رو ببرند، شاید بعضی ها شاهد باشند که صدای امریکا برای آیه الله بهجت بعد از فوتشون داستان درست کرده بود.دیگر قضاوت با خودتان....
ایمان
یه عده آدم بی شرف تهمت زدن و یه عده بیشعور هم به این شایعات و تهمت ها دامن زدند
عباس
واقعا عالمان به غیب هم کم نداریم ماشاالله، بابا تهمت گناهش سنگین تر از غیبته، خب همصداها با صدای آمریکا همین موقع ها باید مشخص بشن دیگه، کار خدا رو برم که هم فکرا همدیگرو جذب میکنن، خدا عاقبت هرکه شایسته هست بخیر کنه ان شاالله
عبدالرحمن
کسانی که مانع از رسیدگی قضایی به پرونده گندم نژادطوسی شده اند وازاو بعنوان قاری ارزشی جمهوری اسلامی حمایت میکنند بدترین دشمنان اسلام و اسلام هراس ترین دشمنان دین مبین اسلام و معاندان قران کریم هستند
شیرین صفوی
چرا بعضی ها چشماشون رو به حقیقت بستن خوب منکر کرده دیگه تازه تهدید هم کرده باید اعدام بشه چرا فکر میکنید مذهبییون بری از خطا و اشتباهن خیانتی که این کرده از آتش زدن قرآن اون کشیش آمریکایی کمتر نیست
زینب
قَالَ إِنِّی أَعْلَمُ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿٣٠﴾ «بقره» فرمود: «‌من چیزی می‏دانم که شما نمی‏دانید»
قُلْ أَأَنتُمْ أَعْلَمُ أَمِ اللَّـهُ ۗ ﴿١٤٠﴾ «بقره» بگو: «‌آیا شما بهتر می‏دانید یا خدا؟‌»
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا یَکْتُمُونَ ﴿١٦٧﴾ «آل عمران» و خدا به آنچه مى‌نهفتند داناتر است.
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِإِیمَانِکُم ۚ ﴿٢٥﴾ «نساء» و خدا به ایمان شما داناتر است.
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِأَعْدَائِکُمْ ۚ وَکَفَىٰ بِاللَّـهِ وَلِیًّا وَکَفَىٰ بِاللَّـهِ نَصِیرً‌ا ﴿٤٥﴾ «نساء» و خدا به [حال‌] دشمنان شما داناتر است؛ کافى است که خدا سرپرست [شما] باشد، و کافى است که خدا یاور [شما] باشد.
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا کَانُوا یَکْتُمُونَ ﴿٦١﴾ «مائده» و خدا به آنچه پنهان مى‌داشتند داناتر است.
وَکَذَٰلِکَ فَتَنَّا بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لِّیَقُولُوا أَهَـٰؤُلَاءِ مَنَّ اللَّـهُ عَلَیْهِم مِّن بَیْنِنَا ۗ أَلَیْسَ اللَّـهُ بِأَعْلَمَ بِالشَّاکِرِ‌ینَ ﴿٥٣﴾ «انعام» و بدین گونه ما برخى از آنان را به برخى دیگر آزمودیم، تا بگویند: «آیا اینانند که از میان ما، خدا بر ایشان منّت نهاده است؟» آیا خدا به [حال‌] سپاسگزاران داناتر نیست.
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِالظَّالِمِینَ ﴿٥٨﴾ «انعام» و خدا به [حال‌] ستمکاران داناتر است.
إِنَّ رَ‌بَّکَ هُوَ أَعْلَمُ مَن یَضِلُّ عَن سَبِیلِهِ ۖ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ ﴿١١٧﴾ «انعام» بارى، پروردگار تو به [حال‌] کسى که از راه او منحرف مى‌شود داناتر است، و او به [حال‌] راه‌یافتگان [نیز] داناتر است.
وَإِنَّ کَثِیرً‌ا لَّیُضِلُّونَ بِأَهْوَائِهِم بِغَیْرِ‌ عِلْمٍ ۗ إِنَّ رَ‌بَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُعْتَدِینَ ﴿١١٩﴾ «انعام» بسیارى [از مردم، دیگران را] از روى نادانى، با هوسهاى خود گمراه مى‌کنند. آرى، پروردگار تو به [حال‌] تجاوزکاران داناتر است.
أَعْلَمُ مِنَ اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿٦٢﴾ «اعراف» چیزهایى از خدا مى‌دانم که [شما] نمى‌دانید.
وَرَ‌بُّکَ أَعْلَمُ بِالْمُفْسِدِینَ ﴿٤٠﴾ «یونس» و پروردگار تو به [حال‌] فسادگران داناتر است.
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا تَصِفُونَ ﴿٧٧﴾ «یوسف» و خدا به آنچه وصف مى‌کنید داناتر است.
قَالَ إِنَّمَا أَشْکُو بَثِّی وَحُزْنِی إِلَى اللَّـهِ وَأَعْلَمُ مِنَ اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿٨٦﴾ «یوسف»گفت: «من شکایت غم و اندوه خود را پیش خدا مى‌برم، و از [عنایت‌] خدا چیزى مى‌دانم که شما نمى‌دانید.
قَالَ أَلَمْ أَقُل لَّکُمْ إِنِّی أَعْلَمُ مِنَ اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿٩٦﴾ «یوسف» گفت: «آیا به شما نگفتم که بى‌شک من از [عنایت‌] خدا چیزهایى مى‌دانم که شما نمى‌دانید؟
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا یُنَزِّلُ قَالُوا إِنَّمَا أَنتَ مُفْتَرٍ‌ ۚ ﴿١٠١﴾ «نحل» و خدا به آنچه به تدریج نازل مى‌کند داناتر است- مى‌گویند: «جز این نیست که تو دروغ‌بافى.
إِنَّ رَ‌بَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِیلِهِ ۖ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ ﴿١٢٥﴾ «نحل» ﴿۷﴾ «قلم» ﴿٥٦﴾ «قصص» در حقیقت، پروردگار تو به [حال‌] کسى که از راه او منحرف شده داناتر، و او به [حال‌] راه‌یافتگان [نیز ]داناتر است.
رَّ‌بُّکُمْ أَعْلَمُ بِمَا فِی نُفُوسِکُمْ ۚ ﴿٢٥﴾ «اسراء» پروردگار شما به آنچه در دلهاى خود دارید آگاه‌تر است.
نَّحْنُ أَعْلَمُ بِمَا یَسْتَمِعُونَ بِهِ إِذْ یَسْتَمِعُونَ إِلَیْکَ وَإِذْ هُمْ نَجْوَىٰ إِذْ یَقُولُ الظَّالِمُونَ إِن تَتَّبِعُونَ إِلَّا رَ‌جُلًا مَّسْحُورً‌ا ﴿٤٧﴾ «اسراء»هنگامى که به سوى تو گوش فرا مى‌دارند ما بهتر مى‌دانیم به چه [منظور] گوش مى‌دهند، و [نیز] آنگاه که به نجوا مى‌پردازند؛ وقتى که ستمگران گویند: «جز مردى افسون‌شده را پیروى نمى‌کنید.
رَّ‌بُّکُمْ أَعْلَمُ بِکُمْ ۖ﴿٥٤﴾ وَرَ‌بُّکَ أَعْلَمُ بِمَن فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ ۗ ﴿٥٥﴾ «اسراء» پروردگار شما به [حال‌] شما داناتر است؛ (۵۴) و پروردگار تو به هر که [و هر چه‌] در آسمانها و زمین است داناتر است.
قَالُوا رَ‌بُّکُمْ أَعْلَمُ بِمَا لَبِثْتُمْ ﴿١٩﴾ «کهف» [سرانجام‌] گفتند: «پروردگارتان به آنچه مانده‌اید داناتر است.
رَّ‌بُّهُمْ أَعْلَمُ بِهِمْ ۚ ﴿٢١﴾ «کهف» پروردگارشان به [حال‌] آنان داناتر است.
قُل رَّ‌بِّی أَعْلَمُ ﴿٢٢﴾ «کهف» بگو: «پروردگارم آگاه‌تر است.»
قُلِ اللَّـهُ أَعْلَمُ ﴿٢٦﴾ «کهف» بگو: «خدا داناتر است.»
ثُمَّ لَنَحْنُ أَعْلَمُ بِالَّذِینَ هُمْ أَوْلَىٰ بِهَا صِلِیًّا ﴿٧٠﴾ «مریم» پس از آن، به کسانى که براى درآمدن به [جهنّم‌] سزاوارترند خود داناتریم.
نَّحْنُ أَعْلَمُ بِمَا یَقُولُونَ ﴿١٠٤﴾ «طه» ما داناتریم به آنچه مى‌گویند.
وَإِن جَادَلُوکَ فَقُلِ اللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا تَعْمَلُونَ ﴿٦٨﴾ «حج» و اگر با تو مجادله کردند، بگو: «خدا به آنچه مى‌کنید داناتر است.»
نَحْنُ أَعْلَمُ بِمَا یَصِفُونَ ﴿٩٦﴾«مومنون» ما به آنچه وصف مى‌کنند داناتریم.
قَالَ رَ‌بِّی أَعْلَمُ بِمَا تَعْمَلُونَ ﴿١٨٨﴾ «شعراء» [شعیب‌] گفت: «پروردگارم به آنچه مى‌کنید داناتر است.
وَقَالَ مُوسَىٰ رَ‌بِّی أَعْلَمُ بِمَن جَاءَ بِالْهُدَىٰ مِنْ عِندِهِ وَمَن تَکُونُ لَهُ عَاقِبَةُ الدَّارِ‌ ۖ إِنَّهُ لَا یُفْلِحُ الظَّالِمُونَ ﴿٣٧﴾ «قصص» و موسى گفت: «پروردگارم به [حال‌] کسى که از جانب او رهنمودى آورده و [نیز] کسى که فرجام [نیکوىِ‌] آن سرا براى اوست، داناتر است. در حقیقت، ظالمان رستگار نمى‌شوند.»
أَوَلَیْسَ اللَّـهُ بِأَعْلَمَ بِمَا فِی صُدُورِ‌ الْعَالَمِینَ ﴿١٠﴾ «عنکبوت» آیا خدا به آنچه در دلهاى جهانیان است داناتر نیست؟
قَالُوا نَحْنُ أَعْلَمُ بِمَن فِیهَا ۖ ﴿٣٢﴾ «عنکبوت» گفتند: «ما بهتر مى‌دانیم چه کسانى در آنجا هستند؛»
وَوُفِّیَتْ کُلُّ نَفْسٍ مَّا عَمِلَتْ وَهُوَ أَعْلَمُ بِمَا یَفْعَلُونَ ﴿٧٠﴾ «زمر» و هر کسى [نتیجه‌] آنچه انجام داده است به تمام بیابد و او به آنچه مى‌کنند داناتر است.
هُوَ أَعْلَمُ بِمَا تُفِیضُونَ فِیهِ ۖ کفَیٰ بِهِ شَهِیدًا بَینِی وَبَینَکمْ ۖ وَهُوَ الْغَفُورُ‌ الرَّ‌حِیمُ ﴿۸﴾ «احقاف» او آگاه‌تر است به آنچه [با طعنه‌] در آن فرو می‌روید. گواه بودن او میان من و شما بس است، و اوست آمرزنده مهربان.
نَّحْنُ أَعْلَمُ بِمَا یَقُولُونَ ۖ ﴿٤٥﴾«ق» ما به آنچه مى‌گویند داناتریم .
ذَٰلِکَ مَبْلَغُهُم مِّنَ الْعِلْمِ ۚ إِنَّ رَ‌بَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَن ضَلَّ عَن سَبِیلِهِ وَهُوَ أَعْلَمُ بِمَنِ اهْتَدَىٰ ﴿٣٠﴾ «نجم» این منتهاى دانش آنان است. پروردگار تو، خود به [حال‌] کسى که از راه او منحرف شده داناتر، و او به کسى که راه یافته [نیز] آگاه‌تر است.
هُوَ أَعْلَمُ بِکُمْ إِذْ أَنشَأَکُم مِّنَ الْأَرْ‌ضِ وَإِذْ أَنتُمْ أَجِنَّةٌ فِی بُطُونِ أُمَّهَاتِکُمْ ۖ فَلَا تُزَکُّوا أَنفُسَکُمْ ۖ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنِ اتَّقَىٰ ﴿٣٢﴾ «نجم» وى از آن دم که شما را از زمین پدید آورد و از همان‌گاه که در شکمهاى مادرانتان [در زهدان‌] نهفته بودید به [حال ]شما داناتر است، پس خودتان را پاک مشمارید. او به [حال‌] کسى که پرهیزگارى نموده داناتر است.
اللَّـهُ أَعْلَمُ بِإِیمَانِهِنَّ ۖ ﴿١٠﴾«ممتحنه» خدا به ایمان آنان داناتر است.
وَاللَّـهُ أَعْلَمُ بِمَا یُوعُونَ ﴿٢٣﴾ «انشقاق» و خدا به آنچه در سینه دارند داناتر است.
مانیا
با سلام،کسانی که این بهتان بززززززززززززززززززززرگ رو باور کردند،نفسشون بیماره،درمانش کمیییییییییییییییییییی «تقوا» است که متأسفانه این روزا خیلی کم شده!!!!!!!!!! خداوند به آبروی قرآن و آبرومندان درگاهش هر چه زودتر ایشون رو از این تهمت مبرا کنند،آمین.
ناشناس
وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَىٰ ﴿١٣٢﴾ «طه» و فرجام [نیک‌] براى پرهیزگارى است. (۱۳۲)
وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ ﴿١٢٨﴾ «اعراف» ﴿٨٣﴾ «قصص» و فرجام [نیک‌] براى پرهیزگاران است.(۱۲۸)
إِنَّ الْعَاقِبَةَ لِلْمُتَّقِینَ ﴿٤٩﴾ «هود» فرجام [نیک‌] از آنِ تقواپیشگان است. (۴۹)
ناشناس
وَلِکُلِّ أُمَّةٍ أَجَلٌ ۖ فَإِذَا جَاءَ أَجَلُهُمْ لَا یسْتَأْخِرُ‌ونَ سَاعَةً ۖ وَلَا یسْتَقْدِمُونَ ﴿٣٤﴾ «اعراف» و براى هر امّتى اجلى است؛ پس چون اجلشان فرا رسد، نه [مى‌توانند] ساعتى آن را پس اندازند و نه پیش. (۳۴)
روبرو خاله پشت سر چاله
تغاری بشکند ماستی بریزد / جهان گردد به کام کاسه لیسان
حافظ
ما ز یاران چشم یاری داشتیم / خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم
شیوه چشمت فریب جنگ داشت / ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم
گفت خود دادی به ما دل حافظا / ما محصل بر کسی نگماشتیم
بی نام و بی اسم
اتهام بیشرمانه؟!!!!
خود سعید خان شما که هم توبه نامه نوشته و هم اقرار به ارتکاب عمل شنیع لواط کرده.
ولی چون از اصحاب آقاست بنابراین باید از هر عیب و ایرادی بدور باشه.
خحالت نکشید. باز انکار کنید
محمدعلی
ایشان با صدای خودشان شفاها و کتبا اظهار ندامت و توبه کرده همچنین از شاکیان نقاضا کردند ادامه ندهند .
کورش
معلم قرآن مجتبی خامنه ای بوده و دلیل پررو بودن مجتبی خامنه ای هم همینه دقیقا
ناشناس
مجتبی خر کیه؟
ناشناس
دلیل تهمت زدن به استاد طوسی و ایتهمه فحش و بد و بیرا شنیدن از بقیه هم همینه دقیقاً
احمد
سلام
لواط و زنا با شهادت ۴ مرد که کاملا دخول را مانند طناب در چاه دیده باشند اثبات میشود که اگر هر کدام از این شرائط نباشد جرم اثبات نمی‌شود مثلا اگر ۳ مرد شهادت بدهند که دخول را کاملا دیده تند جرم اثبات نمی‌شود که هیچ این ۳ شاهد به جرم تهمت هر کدام ۷۰ ضربه شلاق نوش جان میکنند یا ۴ شاهد شهادت بدهند که فقط دیدند که دو نفر لخت رو هم افتاده بودند اصلا جرم را اثبات نمیکند
پس به صرف ادعای اینکه همه میگن و .. جرم اثبات نمی‌شود.
در ثانی رفقا قصه افک را در سوره نور بخوانند چون یک همچین تهمتی هم در مدینه به همسر پیامبر زدند
النور
لَّوْلَا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بِأَنفُسِهِمْ خَیْرًا وَقَالُوا هَٰذَا إِفْکٌ مُّبِینٌ(12)
لَّوْلَا جَاءُوا عَلَیْهِ بِأَرْبَعَةِ شُهَدَاءَ فَإِذْ لَمْ یَأْتُوا بِالشُّهَدَاءِ فَأُولَٰئِکَ عِندَ اللَّهِ هُمُ الْکَاذِبُونَ(13)
نسترن
درسته از صدای امریکا خوشم نمیاد اما خوب نیست که شما هم اینقدر این آدم رو تطهیر می کنین یه کار غلطی کرده باید مجازات بشه. لطفا منطقی باشین و
ایرانی
عبد الباسن
حسین
بیشترین فسادهادر لفافه دین بوجود میاد.عللخصوص که در راس کار باشن وغیرقابل پیگیری.برای علیهه بی حجابی این همه در صدا وسیما تبلیغ میکنن. ولی برای ابروی مردم وحیثیت انها قوه قضاییه وبالاتر از ان اصلآ ارزش قایل نیست.به ترامپ تهمت فساد جنسی می زنند.ولی در داخل از قاری قران همجنس باز ولواط کار به بچه پسر ها حمایت میکنند..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan